Prijava nepravilnosti
Poštovanje zakonskih odredbi i internih propisa predstavlja najviši prioritet u društvu Porsche Versicherungs Aktiengesellschaft (dalje i: Društvo). Uspjeh našeg društva temelji se na načelima integriteta i usklađenosti. Kako bi se postigli takvi standardi, važno je otkriti potencijalno nepropisno ponašanje zaposlenika ili dobavljača i otkloniti ga. Stoga smo Središnjem uredu za razjašnjenje povjerili zadaću vođenja neovisnog i nepristranog sustava prijavljivanja nepravilnosti koji se temelji na povjerljivosti.
Stručno osposobljeni i iskusni suradnici u Uredu za razjašnjenje temeljito provjeravaju svaku zaprimljenu prijavu i sustavno provode mjere naknadnog praćenja.
Ključna okosnica našeg sustava prijavljivanja nepravilnosti je načelo pravičnosti u provođenju postupaka. Također, u najvećoj mogućoj mjeri zajamčena je zaštita zviždača, prijavljenih osoba i zaposlenika koji doprinose u provođenju istrage prijavljenog nepropisnog ponašanja.
Osim toga, ponuđena je i mogućnost anonimnog podnošenja prijava i komuniciranja. Jamčimo da nećemo poduzimati nikakve mjere za utvrđivanje identiteta anonimnih zviždača koji ne zloupotrebljavaju naš sustav prijavljivanja nepravilnosti. Odmazda protiv zviždača ili bilo kojih osoba koje sudjeluju u istragama u Društvu neće se tolerirati. Za prijavljene osobe vrijedi presumpcija nevinosti sve dok se ne dokaže kršenje propisa. Istrage će se provoditi uz najveći stupanj povjerljivosti. Informacije će se obrađivati u okviru pravičnog, brzog i zaštićenog postupka.
Na koji način obrađujemo vašu prijavu?
Stručno osposobljeni i iskusni suradnici u Uredu za razjašnjenje temeljito provjeravaju svaku zaprimljenu prijavu u pogledu mogućeg nepropisnog ponašanja od strane zaposlenika koncerna Volkswagen i sustavno provode mjere naknadnog praćenja. Prvo ćete dobiti potvrdu o primitku prijave. Nakon toga će Ured za razjašnjenje analizirati vašu prijavu, što uključuje prikupljanje činjenica, i to u prvom redu od prijavitelja nepravilnosti. Samo u slučaju kada se takvom inicijalnom procjenom utvrde razlozi za sumnju na kršenje propisa, nadležna Istražna jedinica pokrenut će postupak istrage. U sljedećem koraku Ured za razjašnjenje će analizirati rezultate istrage i dati preporuke za prikladne mjere. Informacije o statusu* i ishodu postupka dostavit će vam se bez nepotrebnog odgađanja.
Potencijalno kršenje Kodeksa ponašanja za poslovne partnere od strane dobavljača, uključujući ozbiljne rizike iz kršenja ljudskih prava i propisa o zaštiti okoliša od strane izravnih i neizravnih dobavljača također se može prijaviti Uredu za razjašnjenje, a isto tako mogu se podnijeti i prijave koje inače zahtijevaju neposredno djelovanje. Ured za razjašnjenje će obavijestiti nadležne odjele koji će odgovarajuće obraditi slučaj. To osobito uključuje poduzimanje potrebnih mjera kako bi se kršenje propisa i/ili rizici sveli na najmanju moguću mjeru, odnosno otklonili.
* Vrijeme analize ovisi o predmetu istrage.
Više informacija o načelima postupanja po prigovorima/pritužbama unutar Volkswagen Grupe pronađite ovdje.
Ukoliko imate bilo kakva pitanja ili nedoumice u vezi s vašim novim ili rabljenim vozilom, povratne informacije ili pritužbe na usluge koje pruža Društvo ili naši poslovni partneri (npr. ovlašteni trgovci i ovlaštene radionice), svakako kontaktirajte nas putem e-pošte: [email protected].
Obavijest o mogućnosti podnošenja pisanih prigovora u smislu odredbi čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača možete naći na poveznici: https://www.porscheosiguranje.....
Molimo vas da uvažite činjenicu da sustav prijavljivanja nepravilnosti nije predviđen za obradu pritužbi kupaca.
Sustav prijavljivanja nepravilnosti osigurava različite kanale za prijavu potencijalnog nepropisnog ponašanja zaposlenika u okviru kojih se omogućuje brza provjera i odgovor društva kada je to potrebno.
Međutim, time se ne utječe na zakonsku mogućnost kontaktiranja nadležnih tijela kao što je opisano u nastavku.
Gdje mogu podnijeti prijavu?
Dojave možete podnijeti glasovnom porukom 24/7 na besplatni broj telefona: 0800 7745
Šifra organizacije Porsche Holding Salzburg: 122333
Kako biste kontaktirali Ured za razjašnjenje, na raspolaganju vam je mogućnost korištenja internetske komunikacijske platforme koja je dostupna na brojnim jezicima. Taj je sustav povjerljiv i tehnički zaštićen.
Čak i ako u kanalu za zaprimanje prijava nije ponuđen jezik koji vam odgovara, prijavu možete podnijeti na bilo kojem jeziku. Osim toga, možete kontaktirati i Ured za razjašnjenje na bilo kojem jeziku elektroničkim putem ili poštom.
Poveznica:
Šifra organizacije Porsche Holding Salzburg: 122333
Društvo je imenovalo vanjske odvjetnike za preuzimanje funkcije pravobranitelja koji pružaju savjetovanje u vezi sa sustavom prijavljivanja nepravilnosti kako bi se osiguralo da prijave zviždača budu anonimno dostavljene Uredu za razjašnjenje ukoliko oni tako žele.
Ako želite komunicirati s pravobraniteljima, njihove podatke za kontakt možete pronaći na sljedećoj internetskoj stranici: https://www.ombudsmen-of-volkswagen.com/
Možete stupiti u kontakt s Uredom za razjašnjenje Društva slanjem poruke na adresu e-pošte:
Poštom:
Volkswagen AG, Središnji ured za razjašnjenje
p.p. 1717
Berliner Ring 2
38436 Wolfsburg, Njemačka
Osobno:
Molimo vas da unaprijed dogovorite termin slanjem pisane poruke na adresu elektroničke pošte [email protected].
Aplikacija SpeakUp
Dojavu možete podnijeti i putem aplikacije SpeakUp. Aplikaciju jednostavno preuzmite s QR koda u nastavku.
Prilikom kontaktiranja, upotrijebite šifru organizacije Porsche Holding Salzburg: 122333.
QR kod PHS organizacije (potrebno kod prvog otvaranja aplikacije)
Imate li dodatnih pitanja?
Pitanja u vezi sa sustavom prijavljivanja nepravilnosti u Društvu mogu se također uputiti našem Compliance Officeru slanjem pisane poruke na adresu e-pošte: [email protected]
Ako ste bili intervjuirani u okviru istrage, imate mogućnost dati povratne informacije Pravobranitelju kao neovisnom tijelu.
Vanjski kanal prijavljivanja u Republici Hrvatskoj
Vlada Republike Hrvatske imenovala je nadležno tijelo koje je kao vanjski kanal prijavljivanja također ovlašteno za zaprimanje prijava u vezi s nepravilnostima. Vanjski kanal prijavljivanja je Pučki pravobranitelj.
Kontakt podaci su objavljeni na internet stranicama ( www.ombudsman.hr).